fredag 31 december 2010

Gott Nytt År

God fortsättning och GOTT NYTT ÅR!!!

Jag har verkligen fokuserat på familjen och inte ägnat bloggen någon uppmärksamhet. Barnen har varit lediga i snart 3 veckor och vi har haft ett härligt lov tillsammans. Måste nog säga attt detta är det första skollov som jag verkligen har njutit av att vara hemma med barnen. Jag älskar vårt nya hus och närheten till poolen. Barnen har spenderat mååånga timmar där och det har gjort att de inte varit lika rastlösa som tidigare lov. Har även försökt hittat på lite små aktiviteter.

Själv har jag lekt mycket med min nya kamera som min kära Make gav mig i julklapp.

Idag blir det två bilder tagna med panorama-funktionen. Ganska coolt grej då man får en mycket bättre uppfattning än ett vanligt foto.

Först poolområdet.



Ser ni barnpoolen? Huset ni ser där i bakgrunden det är vårat.

Andra bilden är en överblick över våran bottenvåning på 100 m2. Där jag står och knäpper kortet är utgången till trädgården.



Jag hoppas att ni alla har haft en underbar julhelg och att ni får ett riktigt
Gott Nytt År!


Ikväll ska vi vara hemma och ha taco-frossa. Bara jag och min familj. Det ska bli såå skönt. Har inte alls lust för det årliga partajandet. Nä, det ska bli skönt att vara hemma och kunna somna i soffan.

Vad ska du göra ikväll?

Inga kommentarer: