måndag 6 december 2010

Bänkskivan har anlänt



Äntligen!

Äntligen har granitskivan kommit och sitter på sin plats. Det tog sin lilla tid. Det tråkiga är bara att det inte är hundra procent färdigt ännu. De har nämligen satt in en bit som inte är helt svart. Hur hantverkaren har tänkt vet jag inte. Antingen så tror han att jag är så j-la korkad och inte ser skillnaden eller så tror han att jag inte orkar bråka mera och nöjer mig med resultatet.

Just nu orkar jag inte bråka MEN han kan glömma att han kommer att få slutbetalningen. Jag ger det några dagar sedan lär han väl höra av sig om pengarna. Då hoppas jag vara på det rätta humöret och be honom komma hit och byta ut den inkorrekta biten.

Jag kan redan nu säga att mörk mörk grått golv och svart granitskiva = kräver regelbunden städning!

Inga kommentarer: