fredag 15 oktober 2010

En vecka och några dagar i nya huset

Nu har vi bott lite mer än en vecka i huset och jag tycker fortfarande att det känns overkligt. Mitt alldelse egna hus :)

Varje kväll efter jobbet så åker jag hem och packar upp kartonger. Det tar aldrig slut. Jag städare oxå konstant. JA, det är JAG personligen som städar. Min Hustomte har inte varit hos mig på flera veckor pga familjeproblem och jag tror jag måste leta efter en ny. Jag har inga som helst planer på att städa min 200 m2 själv. Hustomtar är bra!



I förrgår kom ett lass med grus som vi la vid entréen. Viktor var så söt och gick och hämtade en liten sopskyffel och hjälpte till :)



Jag har visat många bilder från min trapp som jag är helt kär i. Här kommer det (nästan) färdiga resultatet. Tavlor ska upp på väggen och där tavlorna nu står hoppas jag på att få ställa ett gäng stora, vita bokstäver. Skulle oxå vilja ha en stoooor väggklocka.



Köket står fortfarande utan bänkskiva och kartongerna svämmar över :)
Bänkskivan skulle ha kommit för ett par dagar sedan MEN det har den givetvis inte gjort. Den har anlänt till Krabi men den ligger längst ner i en stor lastbil och godset måste tömmas först.



Nä, nu måste jag jobba.

Kram och trevlig helg!
Sara

Inga kommentarer: