torsdag 11 juni 2009

Lågsäsong och ingenting att göra

Det är totalt öde på gatorna. Inga turister bara en massa sol. Så vad gör jag då hela dagarna?

Idag har jag tex haft långlunch mellan 12-15 och suttit och snackat en massa skit med kompis S. Igår spenderades första timmen på jobbet med att dricka kaffe med en annan kompis P. Därefter läste jag aftonbladet, mina mail, bloggar och sedan började jag övertala min man om att vi skulle äta lunch tillsammans. Efter lunchen så surfade jag lite till och sedan åkte jag till kompis S-L och satt där i fyra timmar. Hon har en dotter som går på samma skola som min dotter så hennes man fixade upphämtningen av barnen och vi fortsatte vårt kaffedrickande.

Som ni ser så är mina dagar fulla av kaffedrickande, internetsurfande och en massa struntprata med vänner. Imorgon är det fredag vilket innebär yoga på morgonen och beachvolleyboll på kvällen. Var på yoga i tisdags oxå. Har ännu inte bestämt mig för om detta är den rätta yogan för mig.

Nu är det dags för mig att hämta dottern på skolan.

Inga kommentarer: