fredag 3 september 2010

Uppdatering på inlägget före..

Jo, jag åkte förbi huset nu och något trappräcke fanns inte till beskådning.... suck. Varför säger man en sak och sedan gör något helt annat? Det är likadant med min "Hus Tomte", hon skulle komma och städa igår men ringer och säger att hon kommer idag. Nu har jag kommit hem och det har verkligen inte varit någon här hemma idag. Det ser precis ut som det gjorde imorse när jag åkte hemifrån.

Suck.. Ibland blir man lite trött.

En annan sak jag kom på. Om ni kollar på bilderna nedan (på ytterdörrarna) så ser ni även att vi valt en helt annan utebelysning. Jag kan nog säga att vi bytt ut allt som går att byta ut på huset, hahaha.

Nu ska jag börjar förbereda fredagsmyset. Maken ska jobba och jag skolar från min thaiskola idag. Vi har haft en vikarie i 2 veckor och hennes lektioner är såååå tråkiga. Så jag ska vara hemma och titta på en barnfilm med barnen och äta popcorn. Middagen har jag ännu inte tänkt ut men vad gör det. Det är ju 1 timme kvar tills middagen ska vara färdig.

Varför stressa i onödan ;)

Inga kommentarer: