fredag 29 maj 2009

Fredags volleyboll

Beach volleybollen idag var riktigt kul. Jag fick med mig min man och våra barnen sprang omkring som dårar på stranden och byggde sandkakor till oss alla.

Nu har vi ätit middag- spagetti och köttfärssås och barnen har gått och lagt sig. Så det innebär att jag själv ska inta ryggläge framför TVn. Tror jag ska ta TVn i sovrummet för ögonlocken känns redan tunga.

Imorgon ska vi sätta upp nya krokar i hallen för barnens väskor. 3 röda och 1 orange. De har sin lekhörna i anslutning till hallen så det passar bra in. Deras lekhöran går i temat rött och orange.


(Bild från IKEA och krokarna heter Bästis 19 kr styck)

Imorgonkväll ska vi på BBQ-party hem till ett franskt par som har ett gigantiskt hus och en underbar trädgård med pool som jag jättegärna skulle vilja ha.

Inga kommentarer: