söndag 26 september 2010

International Clean Up Day Krabi

Den 25 September är det den "International Clean up Day" och för 5:e året i rad har Makens dykcenter arrangerat den här i Aonang.

Igår var ungefär 250 elever inbjudna från de lokala skolorna runt om Aonang. Det är lika roligt varje år att se att så många vill delta. Mängden skräp de plockar är skrämmande.

Tyvärr hann många elever åka före vi tog gruppbilden. Men här nedan följer ändå lite bilder.





Ett gäng tjejer som sitter och slappar och väntar på att lunchen ska anlända.

 

Här är matkön. Behöver jag nämna att min restaurang var en utav sponsorerna....



2 charmerande tjejer



Avslutar med en bild som jag personligen gillar då jag tycker den är avkopplande och tydligt visar vilka vackra vyer som jag dagligen får se :)

Kram från solen,
Sara

Inga kommentarer: