torsdag 6 september 2012

Så här ser Ao Nang stranden ut just nu

 
Idag är en mulen och ganska gråtrist dag. Regnet hänger i luften och huvudvärken gör sig till känna.
 
Ska bli skönt att få sätta sig vid dukat bord ikväll :) Min väninna kommer hem och till mig vid femtiden och ska laga middag till oss och våra barn. LYX!!
 
Eftersom Dexter hade överskottsenergi till max så tog jag honom till stranden där han fick springa och leka av sig. Han var så duktig och lyssnade på mig. Han kanske har dåligt samvete efter att ha bitit sönder min kabel till datorn som kostade mig 300 kr.
 
 
 
 

2 kommentarer:

susmar64 sa...

Ser ganska skönt ut på stranden. även om det är gråmulet. Hade nog kunnat tänka mig att busa runt där som Dexter:)

Carina sa...

Här skiner solen idag men blåser ganska mycket och så är det onödigt svalt. Härlig att Dexter får springa runt på stranden och busa.

Ha det gott
Carina