tisdag 5 mars 2013

Bloggen öppen igen.


Utsikten vi hade när vi åt lunch på en restaurang i lördags. Den kan man inte klaga på.


Hej,

Nu har jag öppnat bloggen igen. Den var låste ett tag då barnens skola av någon anledning la ut en länk till min blogg på deras Facebook sida. Varför vet jag inte. Ibland så tänker inte jag och lokalbefolkningen på samma sätt....

Allt är bra med oss. Livet rullar på. Mycket jobb, då restaurangen går bra. Lite tid på kvällarna, då barnen ska göra sina läxor, aktiviteter, hund som ska motioneras och middag som ska göras.

Är det bara jag som avskyr att tänka på middagsmaten varje dag? Min nya affärsidé är inte "Stinas matkasse" (eller vad de nu heter) utan min affärsidé är att någon kör hem en middagskasse där maten är färdiglagad och det blir en överraskning för hela familjen, varje dag. Kan det blir bättre?



5 kommentarer:

Kattis sa...


Skönt att allt är som vanligt igen, att få börja dagen med din blogg :)

Fröken L sa...

Välkommen "tillbaka" haha.. jag blir ledsen och tänkte maila dig om lösen men sedan glömde jag helt bort det.. tur du kom tillbaka igen. .:)

krmakrma

susmar64 sa...

Glad att du öppnat igen...kände mig lite utanför;)
Hoppas få fortsätta läsa om din vardag.
Kanonidé där om färdiglagade matkassar:)

Freedomtravel sa...

Vilken underbar vy! :)

Madeleine i USA sa...

Välkommen tillbaka :) Kul att få läsa om din vardag från Thailand.